top of page

Dit vind ik!



Denken is één van mijn favoriete bezigheden, denken, nadenken, bedenken, lang denken over een onderwerp om zo tot iets totaal anders te komen dan waar ik mee begon. Hoe meer antwoorden hoe meer vragen er ontstaan. Ik vind het heerlijk!

Het is meer en meer ontstaan naarmate ik meer begreep over kwantum fysica; alles is energie, alles staat in verbinding tot elkaar en niets is wat het lijkt. Wij zijn zoveel meer dan we denken dat we zijn en nog meer dan dat! Mensen willen dan graag stickertjes plakken en mijn stickertje is o.a.; Complotdenker!


Toen ik vorig jaar maart op het vliegveld in Spanje stond en zag dat ik met de laatste vlucht terug ging naar Nederland, dat er nog 1 naar Duitsland ging en dat er helemaal geen vliegtuigen meer gingen begreep ik helemaal niet wat er aan de hand was, want ik luister al jaren geen nieuws en geen reclame. Een vriendin vertelde wat er aan de hand was.


Een “ontsnapt” virus uit een laboratorium in China.


En aangezien ik niet geïndoctrineerd was met de massahypnose kon ik lekker in mijn hoofd gaan denken en voelen, wat is er écht aan de hand? Al vrij snel kwam ik tot een heleboel conclusies en deze zijn inmiddels meer dan waar geworden.

Ik ben in een wereld beland waar ik niet in wil leven. Deze wereld is gecreëerd door 3000 van de rijkste van de wereld. Door het beheersen van nieuws en reclame. Het echte nieuws word weggelaten.


Bijvoorbeeld het nieuws van de briljant Duits/Amerikaans advocaat Reiner Fuellmich. Hij werkt aan een uitgebreide aanklacht tegen de wereldorde. “Het starten en faciliteren van The Great Reset (Build Back Better) d.m.v. aannames, terreur en intimidatie. Misdaden tegen de mensheid, genocide (pandemie). Gelukkig staat hij niet alleen.


Op 2 mei jl. heeft Pfizer het onderzoek afgerond naar het vaccin en de uitslag luidt: “Ons vaccin veroorzaakt schade, ook bij niet gevaccineerde.”

Schokkend ja, maar ik ‘wist’ het al – helaas.

Naar aanleiding van dit onderzoek overwegen sommige scholen in de VS om leerkrachten en personeel een vaccinatie verbod op te leggen.


Ik kan nog veel meer ‘nieuws’ opnoemen, maar ik vind dat iedereen op eigen onderzoek moet gaan en dan wel door het reguliere nieuws en de reclame uit te zetten en te mijden.

Want wat is waarheid? Het nieuws is zo erg gecensureerd dat je dat zeker niet meer aan kan nemen voor waarheid.


Vanaf onze geboorte word ons geleerd om rekening te houden met een ander. Het zou eigenlijk moeten zijn; Hou eerst rekening met jezelf en dan met een ander.

Dat is gezond egoïsme, als je vanuit deze stelling leeft creëer je ook een gezond immuunsysteem en een gezonde heldere geest.

Dan komt de overweging om je te laten vaccineren niet eens bij je op. En de gedachte “ik doe het voor de ander” al helemaal niet.

Als je bang bent om ziek te worden, dan word je ziek. Als je bang bent voor de dood dan vergeet je om te leven en dan ben je al zo goed als dood.


Als je je laat vaccineren dan ontstaan er 2 blokkades op het Zilveren Koord, waardoor je Ziel buitenspel wordt gezet. Met hard werken en bewust zijn kan je deze blokkades weer opheffen, maar in heel veel gevallen zal dit niet lukken. Als dit niet lukt dan zal de Ziel de beslissing maken dat het ‘klaar’ is en vertrekt de Ziel. Zonder connectie met de Ziel stopt het lichaam en ga je dood.

Ik zeg dat dit veelal binnen een jaar na vaccinatie gebeurd, onderzoek toont aan dat het 4 tot 5 jaar na vaccinatie gebeurd. Nu in hoog tempo de samenleving meer “vrijheid” krijgt denk ik dat het zelfs nog eerder gebeurd. Er komen al geruchten van de IC dat er mensen liggen die gevaccineerd zijn.

Onze Pinoccio’s, Rutte en de Jonge zijn hiervan op de hoogte en zo valt het volledig en definitief op slot gaan van de samenleving te rechtvaardigen.

Alles is volledig na te lezen in het boek van Klaus Schwab “The Great Reset”

Alle regels worden omzeild en als dat niet gaat worden er in hoog tempo wetten aangepast, alsof het niets is.


Ik kan hier nog uren over doorgaan, maar wat ik écht vind is dat hoe meer mensen zich laten vaccineren hoe eerder het vaccinatie paspoort verplicht word, net als een testsamenleving en dus beperking van vrijheid. Vrijheidsbeperking van mij! Zolang je iets moet voordat je iets mag is dit géén vrijheid!


Er word zo leuk gezegd dat je respect moet hebben voor iemand zijn of haar keuze, ik vind dat in dit geval niet van toepassing, omdat juist door vaccinatie onze vrijheid aan de haal gaat. Mijn vrijheid ligt onder vuur. En jij als gevaccineerde gaat dood als je geen manier vind om je Zilveren Koord te zuiveren van blokkades.

Als het je tijd is dan ga je of dit nu aan een virus is, een ziekte, een verkeersongeluk of wat dan ook.


Ik vind deze wereld verschrikkelijk en ik huil. Als dit allemaal zo doorgaat dan hoop ik dat het ook mijn tijd is, want dit wil ik allemaal niet. Ik heb enorm veel moeite om met deze energie om te gaan, hoe hard ik er ook aan werk. Ik huil, mijn Ziel huilt om dit alles.


Stop met vaccineren, stop met testen, sta op voor vrijheid. Je bent pas ziek als je denkt dat je ziek bent. Als je al gevaccineerd bent vind dan een weg terug naar je Ziel, hef de blokkades op. Als je niet weet hoe, kom dan bij mij of zoek iemand die hier mee bezig is. En zijn meer mensen die hier aan werken, wereldwijd ook.

Laten we gaan voor vrijheid en niet voor iets moeten voordat we iets mogen.


Dit is een kleine greep van wat ik vind en als je het allemaal tot hier hebt gelezen dan ben ik benieuwd wat er dan is veranderd bij jou.


Liefs Edith

bottom of page