top of page

De verandering!

Momenteel zit ik in een 6-daagse training van Tony Robbins, echt top! Date with Destiny, nou die weet ik inmiddels en we hebben nog 2 dagen te gaan.


We gaan straks beginnen aan dag 5, nu al knetterveel geleerd, over mezelf, mijn achterliggende of onderliggende drive die ik het grootste gedeelte van mijn leven al gebruik. Het is totaal anders dan ik had gedacht.

Het mooie is dat als je je achterliggende drive weet, de drive die er eigenlijk voor zorgt dat je niet krijgt wat je wilt, dat je leven niet zo gaat als dat je zo graag zou willen. Dat je een soort vast zit in een leven waarvan je weet dat er veel meer mogelijk is dan dat je nu hebt of doet, als je die achterliggende drive weet dan is daar een prachtige techniek voor om die te veranderen en dan wel te krijgen wat je wilt of dat je wel het leven krijgt wat je graag wilt, de liefde, de warmte, de zekerheid, het geld, het bedrijf wat jij wilt en alles wat voor jou belangrijk is!


Ik heb al zolang zoveel dromen, zoveel plannen! De laatste tijd was er al verschuiving en nu tijdens deze training kom ik er achter dat ik heel graag vrij wil leven, vrij in gevoel bedoel ik dan. Ik heb vertrouwen, een volledig vertrouwen dat alles precies gaat zoals het moet gaan en dat alles vanzelf op mijn pad komt, op het juiste moment. Ik vertrouw erop dat God de scherven opraapt en dat ik kan gaan doen wat ik wil. Met de begeleiding van wat nodig is in het onzichtbare en het zichtbare. Het openzetten van mezelf voor vertrouwen, van liefde, van connectie, van dankbaarheid en van persoonlijke groei. Het geeft me zoveel rust en zoveel mooie dingen, nu al. Vanmorgen een super leuk gesprek gehad met mijn jongste dochter, heerlijk gelachen en het voelt zo vrij, zo fijn, zo warm. Wat ben ik toch gezegend met mijn 2 meiden, fantastisch zijn ze. Vanmorgen ook een prachtig gesprek gehad met mijn grote liefde, wat een super leuke man heb ik toch, wat ben ik blij met hem. Zoveel liefde en zoveel wijsheid, zoveel lachen en zoveel mooie gesprekken. Wat mooi!


Zo zachtjes aan begin ik ook wat mooie andere ideeën te krijgen voor de online opleiding De 4 Elementen, ik wil, buiten de kruiden, de maan en de meditatie, hier nu ook meer technieken in gaan verwerken met wat ik nu heb geleerd. De verandering gaat dan niet zo snel als dat je het met 6 intensieve dagen zou doen, maar verandering is er zeker wel, het duurt alleen wat langer.

Er is ook altijd nog de mogelijkheid om 1 op 1 sessies te doen of een coaching aan te vragen van een half jaar bij mij. Of de 2 intensieve masterclass te gaan doen.

Toch vind ik dat je met de 4 Elementen ook de verandering kan bereiken die jij wilt en dan gewoon in jouw tempo.

Deze maand is het kruid de Maretak, een fantastisch en fascinerend kruid. Juist nu, want er zijn periodes in je leven dat ineens alles overhoop gehaald wordt in je leven. Vaak heeft dit een reden en moet je er doorheen leren in het leven. Alles wat er in je leven gebeurd heeft een reden, ook de mensen in je leven zijn daar niet voor niets. soms zijn e dingen in je leven waar je moed, flexibiliteit en doorzettingsvermogen voor nodig hebt.

Maretak geeft je deze eigenschappen allemaal, als je goed naar haar kijkt en haar groei -en overlevingseigenschappen bestudeert kan Maretak je veel inzicht en vertrouwen geven. Zij leert je om moeilijke periodes te doorstaan, het hoofd te bieden aan problemen en de oplossingen in je eigen creativiteit te vinden.

Het is belangrijk om door alle emoties heen te gaan en om deze te omarmen en van sommige afscheid nemen, want besef wel. Emoties die je niet gebruikt die verdwijnen ook langzaam uit je systeem. Als je ermee aan de slag gaat dan kunnen deze weer groeien, zoals vertrouwen, volledig vertrouwen dat alles wel goed komt. Hoe mooi is dat en hoeveel rust geeft dat en warmte en een veilig gevoel, want dat is wat vertrouwen doet!


Ik ga nu verder met de laatste 2 dagen van "Date with Destiny" en hier ga ik weer heel veel van genieten, mocht je vragen hebben laat het mij dan gerust weten via edithpieterson@gmail.com of neem een kijkje op mijn website www.edithpieterson.nl


Liefs Edith

bottom of page